filippasfoto

Alla inlägg under september 2011

Av Filippa - 23 september 2011 20:00

jaoo :P

har haft fullt upp :P

läxor m.m ....

öhh :P

idag gjorde jag inget speciellt :P

ska titta på idol nu >w<

men just nu lyssnar på jag på dead by april .... jävlans braouu :)

ska snart äta snickersglass och ben n jerry's :D

gottigt idag ^^

ínget att säga förutom att jag har fest imorgon.... eller pappa har släkt kalass, han fyllde ju 40 år förra veckan :P

så imorgon kommer farmor och farfar från småland också :D

ska bli såå kul :)

men ja jag vet inte vad jag ska skriva :P

så bye bye :D >.>

  Fortfarande INGA bilder!!!!! 

Av Filippa - 19 september 2011 16:49

hajj :)

tihiihih jag är ännu mer kär :P

Emilia är också kär :P

men nu ska vi göra läxa och körra klart simsen :P


tihihi 95 %

men idag hände inget eller jo en sak, men det får ni ju inte veta :P

hahahaha Emilia och Boll är ovänner >:D

men nu ska jag typ ... emm vet inte :O

men Emilia är KÄR hahahahahha

hahah LOL Emilia pussar sin dator :*

men jag har inte mer att säga såå

bye :)

   lagt ut bilden 5000000000000 gånger men bryr mig...

Av Filippa - 17 september 2011 16:14

tiihih bloggade inte igår ;) 

sovde över hos linnea E :D

så  var vi med Mårten :P

haha men nu har vi farmor och farfar här (Kimmo också)

pappa fyller liksom 40 år ...

inte sååå gammal :D

men jag kommer blogga lite så braou idag :)

ska försöka att göra lite roliga saker också....

nu ska jag i alla fall bara chilla :D

sen eftersom pappa fyller 40 år ska vi äta pizza och köpa gottigt ... Nice!!!!

ska nog spela transformice nu eller king.com :'D

bye

BTW: bjuder på en bild som ni sett innan ;)

   förlåt för samma bild, men har inga bilder på datorn just nu :'C

Av Filippa - 15 september 2011 21:59

GONATT!!

Av Filippa - 15 september 2011 21:12

såå jäkla gottigt :D

är hungrig ;)

hahah men nu ska jag kolla FB ;)

skriver mer sen :D

 

Av Filippa - 15 september 2011 20:50

juao ska nog göra en toast, blir hungrig av att titta på robinsson, dom fick en helsteckt gris :o

sååå gott asså....

just nu chattar jag och tittar fotfarande på robinsson ;)

hahahhaha gammal bild igen ;)


   skriver mer sen ;)

Av Filippa - 15 september 2011 20:00

allt står still ;)

får se robinsson så ser vi vad som händer :D

idag så var jag på dans, när dansen var slut så blev det ingen Klubben, för Emilia Ville inte....

så jag stack ner till fotbolls planen och fotade ;)

det var P98 som hade tränings match så jag fotade bennes lag och deras ;)

och så nu när jag kommer hem så, är bennes dator sönder, såå alla bilderna är borta :C

FAN!!!

tur att jag har dom bästa kvar på bloggen och FB ;)

kan tyvärr inte lägga in nya bilder, jag kan bara lägga in gammla :'(

men nu ska jag titta :) och äta popcorn ;)

bye!!

 

Av Filippa - 15 september 2011 15:37

haha typ :)

idag så hände typ inget i skolan ;)

men vi åt LAX :D

fisk är väl inte gjorda av kött?

kommer dagens outfit nu ikväll ;)

orkar inte nu ;D

haha men tror typ, kanske, jag är kär :D ♥

men är inte säker ;)

men idag direkt efter dansen ska jag till klubben i kävlinge och sjunga singstar :P hahahah

nice!!!

bjuder på en liten bild :P

byee

 

Presentation


Hajj, jag heter Filippa, jag är 13 år och Dansar och Fotar på fritiden ;)
läs min blogg för att få reda lite om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards