filippasfoto

Alla inlägg under december 2011

Av Filippa - 31 december 2011 23:27

ja nu kommer lita bilder som jag och Linnéa fotade igår ♥

       

Linnéa och jag har såå kul! ♥


snart ska jag och lillebrosan ut men alex och kolla på raketerna ;)

fotar och lägger på bloggen senare :D ♥

hejdå sålänge ♥


Av Filippa - 31 december 2011 23:21

aa här kommer dom ^^

   

Leopard tights från Lindex

strumpor från Maxi

Klänning från Kappahl i småland... o.O

berlock armband från Mattias och Marit :D ♥

gott nytt år :D 

Av Filippa - 31 december 2011 23:00

mitt okända "intresse" är att rita :)

så nu får ni MASSOR med teckningar jag gjort :D

 

pennorna jag använder :)

Ful manga -.-'

ganska söt...

 

Random kladd

     

lita galen ;)

   

Öga jag kladdade dit ;)

     

något jag kladdade fram ^^

     

något jag gjorde idag...

     

"France" blev ganska nöjd med denna ^^

Random Kladd

Lite Fünny

     

blev ganska nöjd :D ♥

     

Roligt i topmodel boken :D

     

nyårs-design ;) ♥


detta har jag gjort dom senaste dagarna :) ♥            

Av Filippa - 31 december 2011 22:53

isscchhh fyy!!!

 

uscchh vad den är ful!!

   

gillar denna mer :D 

ni får lite nyare teckningar strax ;)

Av Filippa - 31 december 2011 22:48

nu kommer dom ^^

finfin tröja från.... ja jag vet inte var ^^ för 399:- ;)

Helsvarta converse ♥

prenumeration på julia :) ♥

Topmodel bok :D

Påslakan :D ♥

13 promarkers :D ♥

så fick jag 1800 kr också ;)      

Av Filippa - 31 december 2011 22:43

detta är vad jag köpte med Amanda på nova ♥

inneskor Gina 50:-

hahah glans-spray o.o?

snügg tröja, från H&M, 149:- :)♥


det var allt från nova ^^   

Av Filippa - 31 december 2011 22:33

bilder på vad jag köpte när jag var på center syd med Linnéa ♥

 

smycken från kappahl ^^

 

lösögonfransar för 30 kr (dom är lita plastiga ...)

 

puder för 50:- 

 

hårinpackning (gissa så stolt jag var när jag köpte den!) ♥

4 promarkers + 1 fineliner *.*

   

Tröja (vit) från gina

brun liten mössa för 40:- från gina! ♥


spenderade 900kr ^.^ 

Av Filippa - 31 december 2011 22:19

jaoo här kommer mina julklappar!

skriver alla i olika inlägg asså typ födelsedagspresenter för sig och teckningar för sig.

berlock armband

spar "gris" ^^ *.*

torr shampoo

något som gör håret tjockare (luktar skit gott) :D

mascara och tusch- eyeliner

Paket-leken så fick jag detta :)

ögonskuggor! <3

världens bästa mascara :D ♥

muffins och cupecake ställ...

sprits som är skitsvår för mig som är klen... -.-'

muffinsformar i silikon ^^

skit snygg skinjacka :D


och så fick jag vita converse, som ligger i förådet för att dom luktar illa... -.-'

och muffinsformar som jag inte hittar just nu x)

och 1900 Kr §.§

*.*           

Presentation


Hajj, jag heter Filippa, jag är 13 år och Dansar och Fotar på fritiden ;)
läs min blogg för att få reda lite om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards