filippasfoto

Alla inlägg under februari 2012

Av Filippa - 27 februari 2012 16:15

Tjena mitt bena!

Igår var jag hos mormor och morfar!

fotade ganska mycket med Lotta, Min kusin, ja och Meja...

men annars så har dagen varit ganska chill!

så snart ska jag på dans, dansar till Criminal.

men nu kommer bilder sen igår ;)

   



   

   

 

         

Av Filippa - 25 februari 2012 19:42

hej på er!

idag så har jag varit på center syd med Abi.

jag fick med mig 900:-

och köpte en massor av saker :)

lägger in bilder på sakerna nu också, köpte bland annat en ny bikni som jag blev föööörälskad i!!!!

   

Ett rött läppstift, Loreal Paris 99:-

 

Mascara som gör att ögonfransarna växer och får näring, och blir tätare! Make up Store, 185:-

Ansiktsmasker! Maxi... 25:-

Eye liner! Loreal paris, 125 :-

Tubtop! Veromoda, 24.40:-

 

USA bikini, Cubus, överdel 129:- underdel 99:-


Men nu ska vi titta på melodifestivalen C:

HEEEEEEEEEEEEJA DAAAAAANNY!

Av Filippa - 24 februari 2012 22:04

hej på er!

idag så har jag varit med Linnéa!

det är därför det inte var någon uppdatering.

nu får ni några finfina bilder (:

så hörs vi imorgon efter att jag har varit på center syd med Abi!

                     

här nedanför är jag och min söta iphone nörd ♥

   

 

Av Filippa - 23 februari 2012 19:29

     

© Filippa Bäckström
www.Filippasfoto.bloggplatsen.se
Av Filippa - 23 februari 2012 19:24

Gårdagens outfit!

 

Dagens finns här nedanför!

     

Av Filippa - 23 februari 2012 11:47

ja igår så vaknade jag typ klockan 13.00 -.-'

Jag tänkte inte på bloggen.

Jag var hos tandläkaren med min bror!

vi satt och väntade i 30 minuter för att sedan vara där inne i 2 minuter, usch säger jag bara usch!

Sen gick vi bara hem!

Jag åt pasta carbonara, och tittade på glee, big brother, big brother 24/7 och bakade älskvärda cupcakes!

denna gången blev dom super!

ni får fina bilder senare! (:

idag så händer inte något alls.

kanske dra ut och sola, eller fota, får se!

men först duscha och städa rummet.

inga bilder på cupcakes än på datorn så ni får en bild på mig och en söt flicka istället (:

 

Av Filippa - 21 februari 2012 19:12

hej på er!

imorse så vaknade jag vid 7, jag och lille brosan skulle till min morbror (♥) och klippa oss!

idag fick jag lugg och blev blond!

blev super nöjd.

___________________

Jag kollade precis runt om det var något roligt på tv, och vad hittar jag på TV11? JO BIG BROTHER 24/7, kärlek!

alltså, 19-20 Big brother 24/7 20-21 topmodel sverige 21-22 House 22-23 Big Brother! 

allting med en ben and jerry's och natchos!

____________________________________________

imorgon är det bara Chíll ♥

igentligen skulle jag till centan med Abi men, jag skulle till Farmor och Farfar och sova där, men nej, det skulle vi inte!?!?  så kan jag inte säga att jag vill till centan med Abi imorgon igen för att jag måste skaffa jojjo kort igen...

dumma jag slarvade bort det andra!

hörs! 

bjuder på bilder på mitt hår innan och efter! (:


FÖRE!

   

EFTER!!

 

Klipper mig på 1969!

gilla dom på facebook HÄR!  

Presentation


Hajj, jag heter Filippa, jag är 13 år och Dansar och Fotar på fritiden ;)
läs min blogg för att få reda lite om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards