filippasfoto

Alla inlägg under november 2011

Av Filippa - 28 november 2011 18:55

idag har jag inte skrivit mycket ;)

det var mest bara skolan som vanligt då va? :)

lika tråkigt som vanligt :'D

men sen gick jag hem och skulle läsa ut en bok som heter "i öknen finns inga skridskor" ja det var typ en läxa i svenskan ;) så skulle vi göra frågor till det :)

så det gjorde jag klart :D

sen åt jag, och snart ska pappa göra varm choklad med marsmellows :D

jag känner också att jag blivit mer självsäker, vilket är bra! haha

uppdaterar kanske sen ;)

Bye♥

Många leverfläckar på armen jah *.*  

Av Filippa - 27 november 2011 17:08

jah och blåser och ja massor ;o

så vi fick ta in coca colan :'D

hahaha 

men innan idag så stack jag och duschade och sedan så spelade jag Linnea, Mårten, Emilia och Boll Kinect sports hemma hos moi! ^^

det var nicee 

hmm ja jag ska snart på dans, om 1h 30 min :)

längtar vill inte vänta vill dit nu :'( 

uppdaterar KANSKE sen :)

Bye♥

 

Av Filippa - 27 november 2011 11:04

hajj ^^

just nu så gör jag inget speciellt!

men idag har jag och emilia bestämt att va :)

sen har ju båda vi dans ^^

men nu har jag tänkt mig att göra frukost  :P

uppdaterar under dagen!

Bye♥

 

Av Filippa - 26 november 2011 20:53

den är rätt så bra faktiskt :)

jaja men idag kommer inga bilder på min outfit, har inte tid att fota nu...

men vi ska snart äta risalamanta vi i familjen :D

men grinchen tog just slut på tv så jag tittar på sex and the city 2 ;´)

jag har inget mer att skriva så ;)

uppdaterar kanske sen!

Bye♥

 

Av Filippa - 26 november 2011 15:35

aa jag har varit på center syd med Meja, Pappa och Benne.

vi handlade julpynt! :P

och godis och mat ^.^

men efter att pappa sätt hästarna så ska vi pynta ;)

ingen julgran idag nä!

men idag så händer inget alls ;)

ska kanske kolla om nån vill va*.*

men annars händer inget!

imorgon har jag dans sista gången innan genrepet och showen ;)

uppdaterar senare kanske med outift!

Bye♥

 

Av Filippa - 26 november 2011 09:24

jah igår var jag och dansade :P 

bara en dans!

men jag fotade dom andra också!

men uppdaterar sen!

Bye♥

       

Av Filippa - 22 november 2011 15:40

hajj :)

idag så har typ inget hänt, sitter mest bara och tittar på topmodel ;)

det vanliga då vah!

ikväll är det ju dans!

sen på fredag ska jag dansa på furulunds julmarknad!

men ja jag har inget mer att säga utom att jag är hungrig ;o

men uppdaterar förmodligen senare!

Bye♥

 

Av Filippa - 21 november 2011 19:21

ja idag har varit som en vanlig dag :)

jag hade först hemkunskap :)

vi gjorde saftkräm!

ja och gympa sen så spelade vi mest fotboll...

ja men typ inget annat hände i skolan (: 

men nu tittar jag på clash of titans!

den är nicee ^^

uppdaterar nog senare :)

Bye <3

 

Presentation


Hajj, jag heter Filippa, jag är 13 år och Dansar och Fotar på fritiden ;)
läs min blogg för att få reda lite om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards